ONE AMAZING JOURNEY – 3RD PLACE NORTH-WEST MIDLANDS CHAMPIONSHIP

12004022_10207353122127329_9108023058748394018_n

 

And it’s finally done. I made it to the competition and I came home with a trophy. This is what I will always try to make you understand that YOU ARE POWERFUL BEYOND IMAGINATION!!!!!! Whatever you put into your mind you can achieve it. You are the masterpiece of your life so make it happen. It doesn’t matter how hard the journey is, because the hardest the journey the sweetest the victory. It was my first show and I placed third. Happy and Surprised because I met so many inspiring girls on that day that have been doing this for long. And these girls have been so supportive with me knowing it was my first show. I liked it. I liked the feeling of being on stage, I liked the fact that hard work pays off, I liked to feel my nerves once I was walking on stage, and I liked that i didn’t realize I was in the top 3 till the moment they called my name to give me the trophy. I liked that I have been myself and I have been loved for that. I was shy a bit, but inside me I was confident, I knew I worked hard for it and I knew I deserved to be recognized. I was sweating and my shoe broke right before going on stage, but I made it, because it is always the way that you look at things that changes them. You can resist change, and you can see the negative. You always have a choice. When my shoe broke, I didn’t panic (thing that I would usually do) I stopped I breathed and I thought: ” I am going to show them what and who I am even with a broken shoe!” And what pushed me, wasn’t my ego, but was the thought of  – “there are people looking up to you right now Vee Vee, show them that everything is possible”. I want to be your inspiration. I want to be the person you look up to and you know that you CAN DO IT TOO!!!!!! Whatever it is that you want!

Believe in yourself people. Don’t let people stop you, bring you down, make you see things in a different way than your way. We are all different. We are all unique so keep your uniqueness and shine it.

For how much you love somebody, you respect somebody, for how much their opinion means to you, please don’t listen to them, just listen to your heart, listen to yourself, be courageous, courage comes from the heart, let go of fears, believe in yourself and just go for it. Because the result is just beautiful. BE COURAGEOUS to be WHO YOU ARE!!!!!

 

Thanks to everyone for the continuos support I really hope I can inspire you somehow.

 

Thanks ❤

 

ITALIANO:

 

Finalmente il grande giorno è arrivato. Finalmente ce l’ho fatta. E ne sono uscita con un trofeo. Questo è quello che vorrò sempre dirvi: Voi siete POTENTI OLTRE OGNI IMMAGINAZIONE!!!!!!! Qualsiasi cosa vi mettiate in testa potete conquistarla. Puo essere tuo. E io l’ho dimostrato a voi una volta in più. Non importa come sia il viaggio verso il tuo goal, perchè più è duro, più dolce è la vittoria. Sei il capolavoro della tua vita quindi dai il massimo perchè tu PUOI!. Non esiste essere realistici, sii un sognatore e continua a lavorare sodo per quello che vuoi. Se avessi ascoltato tutti quelli che mi davano consigli: ‘Lo dico per te perchè ti voglio bene’ non sarei in quello stage con un trofeo. Ascolta solo il tuo cuore, sii coraggioso, il coraggio viene dal cuore, e una volta che inizia ad ascoltare solo te stesso quando le aprole e la motivazione viene dal cuore sei sulla giusta strada e devi continuare verso quella traiettoria. Focalizza su quello che TU vuoi fare, su quello che ti rende felice a TE, e le cose verranno da te, la gente, le opportunità, le occasioni, TUTTO!!!!! Mettiti in gioco e la meraviglia succederà. Mi è piaciuta la sensazione di essere sullo stage. Mi è piaciuta la reazione della mia mente, immobile e tranquilla, e la reazione del mio corpo, sudando e tremando, era meraviglioso. E nonostante il sudore mi avesse fatto scogliere l’abbronzatura, e la scarpa mi si fosse rotta prima di salire sullo stage, invece di andare in panico ho deciso di vedere la situazione in maniera diversa, perchè è sempre come TU scegli di vedere le situazioni che le renderà dei dramma o delle avventure fantastiche, ho detto a me stessa: non può andare peggio di cosi, adesso vai li fuori e dimostra a tutti che tutto è possibile se lo vuoi, che si puo vincere anche contro ogni ostacolo che si presenta. Quello che mi motiva di più, siete voi, la voglia di ispirarvi a continuare a seguire i vostri sogni, ispirarvi e non mollare mai, e se cadete rialzatevi. Non mollate mai per cio che amate.

Anche se ci sono le persone che più amate, che più rispettate, di cui opinione vale più di ogni altra cosa, credete alla vostra opinione, a cio che voi credete e cio che viene dal vostro cuore. Se avessi ascoltato i dolci consigli delle persone che mi dicevano: ‘Lo dico per te perchè ti voglio bene’… non sarei stata su quello stage con in mano un trofeo e un invito  per le finali. Anche la mia mamma la persona che rispetto di piu al mondo, se avessi ascoltato i suoi consigli non avrei mai vinto e adesso? mi chiama ogni giorno per dirmi quanto orgogliosa sia di me e mostrando le mie foto a tutti. Forse quella volta ho fatto bene a continuare a sollevare pesi.

 

Quindi seguite il vostro cuore, siate CORAGGIOSI e vivete al massimo del vostro potere 🙂

 

12047022_10156065249415261_7175819709741237096_n

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s